Perfect World, 2016 Chinajoy'de Büyük İlgi Gördü
14. Çin Dijital Eğlence Fuarı ve Konferansı (2016 ChinaJoy) 28-31 Temmuz 2016 tarihleri arasında Şanghay’da gerçekleştirildi. 30’dan fazla ülke ve bölgeden katılım gösteren bini aşkın şirket, etkinliği kutlamak amacıyla bir araya gelirken, eğlence içeriğinin etkinliği de dünyanın dört bir tarafındaki oyuncuların ve medya organizasyonlarının uzun süre beklemesine değer nitelikteydi.
Dijital interaktif eğlence alanında dünyanın en etkileyici etkinliklerinden birisi olan 2016 ChinaJoy, yeni bir statü edinerek çevrimiçi PC oyunları, mobil oyunlar, konsol oyunları, e-spor, Anime ve Manga, televizyon, müzik ve elektronik edebiyatın eğlenceyi destekleyici ticari özelliklerini içeren sergileriyle birlikte çoğunlukla oyunlardan oluşan bir fuar ve ’eğlence sever’ ortamda dijital eğlence içeriği açısından dünyanın en büyük platformu oldu.
Global oyun geliştirici ve yayınlayıcısı Perfect World, her bir ChinaJoy etkinliğine fazlasıyla değer veriyor. Firmanın 2016 ChinaJoy katılımı süresince ’Creating A New World with Two Driving Forces’ (İki Tetikleyici Güçle Yeni Bir Dünya Üretme) temasından yola çıkılarak, televizyon ve oyunlarla sunulan kültürel çeşitliliğin kaynaştırılması amacına dayanan, üstün donanım teknolojisi ve platform kaynaklarını geliştirme misyonu doğrultusunda farklı endüstrilerin daha büyük bir bütünde birleştirildiği yeni ve kapsayıcı eğlence dünyası oluşturma stratejisi vurgulandı.
Global oyun geliştirici ve yayınlayıcı firmanın sergisinin tasarımı, oldukça üretici olup oturma odası, yatakhane ve hatta banyo küveti ve tuvaleti de içeren gerçek yaşama ait sahne düzenlemelerini bünyesinde barındırmıştır. Ziyaretçiler, bu farklı ortamlarda oyun oynayarak zaman ve mekan kısıtlaması olmadan farklı eğlence türlerine katılabilme fırsatına sahip olmuştur.
Kaynak: İHA
Global oyun geliştirici ve yayınlayıcısı Perfect World, her bir ChinaJoy etkinliğine fazlasıyla değer veriyor. Firmanın 2016 ChinaJoy katılımı süresince ’Creating A New World with Two Driving Forces’ (İki Tetikleyici Güçle Yeni Bir Dünya Üretme) temasından yola çıkılarak, televizyon ve oyunlarla sunulan kültürel çeşitliliğin kaynaştırılması amacına dayanan, üstün donanım teknolojisi ve platform kaynaklarını geliştirme misyonu doğrultusunda farklı endüstrilerin daha büyük bir bütünde birleştirildiği yeni ve kapsayıcı eğlence dünyası oluşturma stratejisi vurgulandı.
Global oyun geliştirici ve yayınlayıcı firmanın sergisinin tasarımı, oldukça üretici olup oturma odası, yatakhane ve hatta banyo küveti ve tuvaleti de içeren gerçek yaşama ait sahne düzenlemelerini bünyesinde barındırmıştır. Ziyaretçiler, bu farklı ortamlarda oyun oynayarak zaman ve mekan kısıtlaması olmadan farklı eğlence türlerine katılabilme fırsatına sahip olmuştur.