Rusya'nın Üçüncü Covid-19 Aşısı Tescil Edildi
Rusya Başbakanı Mihail Mişustin ülkede geliştirilen üçüncü Covid-19 aşısı olan "CoviVac" adlı aşının tescil edildiğini açıkladı.

Mişustin, "Aşının seri üretimi ile ilgili çalışmalar yürütülürken, Mart ayı içerisinde 120 bin civarında CoviVac aşısı sivil dolaşıma girecek. Kontrol prosedürlerinin tamamlanmasından sonra aşı üretim zincirinin en yüksek seviyeye çıkarılmasını hedefliyoruz. Aynı zamanda aşının sevkiyatıyla ilgili detaylı bir çalışma yapmak gerekiyor. Buradaki asıl mesele aşı kalitesinin korunmasıdır" ifadelerini kullandı.
Rusya’da daha önce de korona virüse mücadele kapsamında geliştirilen "Sputnik V" ile "EpiVacCorona" aşıları tescil edilmişti.
