Beyoglu'nda Gecekonduda Yangin Panigi
Beyoglu’nda bir gecekonduda gece saatlerinde meydana gelen yangin korkuttu. Ölen ya da yaralanan olmayan yanginin sobadan çiktigi ögrenildi. Itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangin kisa sürede kontrol altina alindi.

Yangini gören komsulardan Musa Lortoglu, "Arkadaslar ile burada takiliyorduk. O sirada bir duman gördük. Dumani görür görmez kosarak geldik. Bayagi duman vardi, içeriyi göremedik. Bagirarak içeridekileri uyandirmaya çalistik. O da etkili oldu. Içeridekileri çikardik. Sonradan ne oldugunu anladik. Gecekondudan bir amca çikti. Amca galiba sobayi tutustururken binayi yakiyor. Biz herkesi uyandirdik. Tüm kattakiler çikti ama en üst kattakiler orada kaldi. Türkmenler yasiyormus. Itfaiye erleri zaten o zamana kadar yangini söndürdü. Türkmenler de kurtuldu. Cana bir sey olmadi ama malda biraz zayiat var. Itfaiye erleri içeride su an sogutma islemlerini yapiyorlar." dedi.
Polis ekipleri ilgili inceleme baslatti.
