Van Gölü'nde Yüzerek Serinliyorlar
Van’da asiri sicaklardan bunalan vatandaslar serinlemek için Van Gölü sahillerine akin etti.

Van’in geçmiste daha güzel oldugunu belirten Halil Çaynat isimli vatandas, 40 yil Bodrum’da yasadiktan sonra tekrar Van’a döndügünü ifade ederek, “Böyle bir sahil görmedim ama bunun hiçbir kiymeti yok burada. Maalesef duyarsiz bir gençlik oldugu için her tarafa çöpleri atiyorlar. Çöpten geçilmiyor. Belediyeler görevlerini yapmiyorlar. Belediyeler bu güzelim gölün kenarina dogru dürüst bir tesis yapmamislar. Bu göl, herhangi bir sehirde olsaydi çevresi cennet olurdu. Lütfen buna bir el atin” dedi.
