Sinop'ta Su Verimliligi Anlatildi
Sinop’ta “Ulusal Su Verimliligi Seferberligi Projesi" kapsaminda vatandaslar bilgilendirildi.

Sinop Tarim ve Orman Il Müdürü Fatih Önlem muhtarlar ve çiftçilere verdigi bilgilerde degisen iklime uyum saglanmasi, su kaynaklarinin korunmasi ve sürdürülebilir yönetiminin saglanmasina iliskin çözüm yollarinin önemine vurgu yaparak, "Ilimiz özellikle çeltik üretiminde önemli aktör su kaynaklarimizi planli kullanarak gelecek nesillerimizin üretime devamini saglamak zorundayiz. Degerli çiftçilerimiz, bakanligimizca desteklenen yüzde 50 sulama sistemleri desteklerinden yararlanarak ilimizin gelecekte su kaynaklarini en verimli kullanan bölge olmamiz temennisi ile bol ve bereketli hasatlar dilerim” dedi.
