Gençler Istedi, Baskan Isik Yapti
Gürsu Belediye Baskani Mustafa Isik, ilçeye kazandirdigi “Spor kenti Gürsu” sifatini, her gün ürettigi proje ve okullarla kurdugu iletisimle daha da saglamlastiriyor.

Sporcularla futbol ve voleybol oynayan Baskan Isik, “Sporcularimizin elde ettikleri bu basarilar bizleri gururlandirmakta. Belediye olarak ilçemizde spor yapma imkanlarini arttirmaya yönelik önemli çalismalar yaptik. Profesyonel sporcularimiza destek olmanin yaninda, ilçemize kazandirdigimiz spor tesisleriyle, çocuklarimizin, gençlerimizin basta olmak üzere tüm ilçe halkimizin spor yapma imkanlarini arttirdik. Gençlerimiz ve hemsehrilerimiz ilçemize kazandirdigimiz spor tesislerimizde, tüm branslarda spor yapma imani bulmakta. Gençlerimizin elde ettikleri bu basarilar, spor kenti Gürsu’yu olusturma yolunda, ilçemize yaptigimiz yatirimlarin ödülü olarak bizlere daha da güçlü çalisma motivasyonu saglamakta. Tüm sporcularimizin basarilarinin devamini diliyorum” dedi.
