Üç Gündür Susuzlukla Mücadele Ediyorlar

Bilecik’in Bahçelievler mahallesinin bir kisminda 3 gündür yasanan su sikintisi vatandaslarin tepkisine sebep oluyor.

Üç Gündür Susuzlukla Mücadele Ediyorlar
Bilecik’te Göçmen Konutlari ve Özgün Sitesi bölgesinde yasayan vatandaslar 3 gündür su kesintisi yasaniyor. Yasanan sikinti yüzünden zor günler geçirdiklerini anlatan bölge sakinleri belediyenin bu konuya biran önce çözüm bulmalarini istediler. Bulasik ve tuvalet ihtiyaçlari için bidonlarla evlerine su tasiyan vatandaslar, araci olmayanlara ise evlerinde sularin gelmesini bekliyorlar.

"Ekiplerimiz arizayi gidermek için çalismalarini sürdürmektedir"

Bilecik Belediyesi de sosyal medya hesaplarindan konuyla alakali, "Bahçelievler Mahallesi’nin bir bölümünde olusan su kesintisi, meydana gelen yeni bir patlak sebebiyle bir süre daha devam edecektir. Ekiplerimiz arizayi gidermek için çalismalarini sürdürmektedir. Vatandaslarimiza önemle duyurulur" ifadelerine yer verdi.
Kaynak: İHA