Üç Gündür Susuzlukla Mücadele Ediyorlar
Bilecik’in Bahçelievler mahallesinin bir kisminda 3 gündür yasanan su sikintisi vatandaslarin tepkisine sebep oluyor.

"Ekiplerimiz arizayi gidermek için çalismalarini sürdürmektedir"
Bilecik Belediyesi de sosyal medya hesaplarindan konuyla alakali, "Bahçelievler Mahallesi’nin bir bölümünde olusan su kesintisi, meydana gelen yeni bir patlak sebebiyle bir süre daha devam edecektir. Ekiplerimiz arizayi gidermek için çalismalarini sürdürmektedir. Vatandaslarimiza önemle duyurulur" ifadelerine yer verdi.
