Hemsireler Sertifikalarina Kavustu

SEKA Devlet Hastanesi ev sahipliginde düzenlenen "Sertifikali Yogun Bakim Hemsireligi Egitim Programi" tamamlandi.

Hemsireler Sertifikalarina Kavustu
9 Mayis- 20 Haziran tarihleri arasinda gerçeklesen ve teorik bilgiler yaninda pratik uygulamalari da içeren egitim sonunda basarili olan kursiyerlere sertifikalari bugün düzenlenen törenle takdim edildi. Izmit SEKA Devlet Hastanesi konferans salonunda düzenlenen programa, Il Saglik Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Baskani Uzm. Dr. Ahmet Sariisik, Halk Sagligi Hizmetleri Baskan Yardimcisi Dr. Inci Sobi, Hastane Bashekimi Op. Dr. Sadullah Kivanç Tunç, saglik idarecileri ile hekimler ve saglik personelleri katildi.

Programda konusan Op. Dr. Yüksel Pehlevan, ilgili egitimler sonucunda saglik hizmetlerinde profesyonelligin arttirilmasini, kalite ve hizmet verimliliginin yükseltilmesi ve gelistirilmesini hedeflediklerini kaydetti.

Konusmalarin ardindan Pehlevan ve protokol üyeleri tarafindan basarili olan kursiyerlere sertifikalari takdim edildi.
Kaynak: İHA