Hemsireler Sertifikalarina Kavustu
SEKA Devlet Hastanesi ev sahipliginde düzenlenen "Sertifikali Yogun Bakim Hemsireligi Egitim Programi" tamamlandi.

Programda konusan Op. Dr. Yüksel Pehlevan, ilgili egitimler sonucunda saglik hizmetlerinde profesyonelligin arttirilmasini, kalite ve hizmet verimliliginin yükseltilmesi ve gelistirilmesini hedeflediklerini kaydetti.
Konusmalarin ardindan Pehlevan ve protokol üyeleri tarafindan basarili olan kursiyerlere sertifikalari takdim edildi.
