Yanginlarla Mücadele Eden Orman Personeline Ödül
Eskisehir Orman Isletme Müdürlügü, bu sezon güney illerindeki orman yanginlari ile mücadeleye giden ve Eskisehir’deki yanginlarda da aktif görev yapan personel için plaket töreni düzenledi.

Törene Eskisehir Orman Bölge Müdürü Recep Temel, Bölge Müdür Yardimcisi Hasan Bozan, Isletme Müdürü Dogan Kiras, Öz Orman Is sendikasi Sube Baskani Abdürrahim Cerit ve personel katildi.
Orman Isletme Müdürü Dogan Kiras’in takdim konusmasinin ardindan kürsüye gelen Eskisehir Orman Bölge Müdürü Recep Temel, sira disi bir yil yasandigini belirterek, orman yanginlarinin söndürülmesinde emegi geçenlere tesekkür etti. Temel, birlik ve beraberlik mesaji da verdi.
Orman Bölge Müdür Yardimcisi Hasan Bozan ve sendika baskani Abdürrahim Cerit’in de yaptigi konusmalarin ardindan plaket törenine geçildi. Emegi geçen personele plaket ve çesitli hediyeler verildi.
Toplu hatira fotografi çekilmesinin ardindan program sona erdi.
