SUBÜ'den Teknoloji Odakli Uluslararasi Protokol
SUBÜ ve Pakistan Mirpur Bilim ve Teknoloji Üniversitesi ile Ulusal Robotik ve Otomasyon Merkezi arasinda teknoloji paylasimi ve ögrenci degisimini de kapsayan bir protokol imzalandi.

Protokol; karsilikli teknoloji paylasimi, ögrenci degisimi, ortak yayin yapilmasi, ortak konferanslar ve karsilikli ziyaretler gibi konulari içeriyor. Protokol töreninde SUBÜ ROTASAM Müdürü ve Mekatronik Mühendisligi Ögretim Üyesi Dr. Gökhan Atali da yer aldi. Doç. Dr. Faisal Riaz program sonrasinda TEKNOFEST yarismalari için Bursa’da bulunan SUBÜ ögrencilerinin gelistirdigi araçlari da inceledi.
Ulusal ve uluslararasi çapta is birliklerine büyük önem verdiklerini belirten SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Saribiyik, “Günümüz dünyasinda sadece yerelde ve belirli bir çevreyle sinirli kalmak mümkün degil. Gerek akademisyenlerimizin yaptigi çalismalar, gerekse yetistirdigimiz ögrencilerin sahip oldugu nitelikler çok daha genis bir çerçeveye hitap ediyor. Bugün imzaladigimiz protokolle uluslararasi ortakliklarimiza bir yenisini daha ekledigimiz için mutluluk duyuyoruz. Pakistan teknoloji gelisiminde hizla yol kat eden ülkelerden birisi. Ülkemiz de yerli ve milli imkânlarla dünya çapinda teknoloji gelistiren bir ülke haline geliyor. Bu kapsamda imzaladigimiz genis kapsamli protokol sonucunda yapilacak ortak çalismalarin hem ülkemize hem de uzun yillara dayanan kardeslik bagimizin oldugu gönül cografyamizdaki ülkelerden Pakistan’a ciddi katkilar sunacagini düsünüyorum” diye konustu.
