Nida Beyoglu Arslan'a 'Girisimcilik Ödülü'
İçel’de kurduklari tesisle akrilik bant üretimi yapan BobaBant firmasi kurucusu Nida Beyoglu Arslan’a, ’Yilin Girisimcilik Ödülü’ verildi.

Arslan’a ödülünü, İçel Büyüksehir Belediye Baskani Vahap Seçer takdim etti.
Aldiklari ödülün kendileri için çok anlamli oldugunu belirten Arslan, “Bu güzel gecede aranizda bulunmaktan ötürü çok mutluyum. Almaya hak kazandigimiz girisimcilik ödülü bizim için çok degerli. Ben henüz 28 yasindayim ve markamiz ile 3 sene gibi kisa bir sürede büyük bir yol kat ettigimize inaniyorum. Edindigimiz bu basarida kadin emeginin rolü çok fazla. Biz firma olarak kadinlarimizin gücünün farkindayiz ve kadin istihdamina büyük ölçüde önem veriyoruz. Buradan bir çagrida bulunmak istiyorum; gerek İçel’de gerekse Türkiye’nin 81 ilinde bulunan isletmelerin, özellikle sanayide kadin istihdamina daha fazla destek olmalarini bekliyoruz. Unutmayalim ki, kadinin oldugu her alanda basari mutlaka vardir. Bu gecede emegi geçen herkese bizleri bu ödüle layik gören degerli jüri üyelerine çok tesekkür ediyorum” dedi.
