Çekerek'te Asi Çadiri Kuruldu

Yozgat’in Çekerek ilçesinde korona virüs (Kovid-19) asilama kapsaminda asi çadiri kuruldu.

Çekerek'te Asi Çadiri Kuruldu
Kovid-19 asi uygulamasini yayginlastirmak ve sirasi gelen vatandaslara hizli hizmet ulastirmak amaciyla Çekerek Kaymakamlik bahçesinde kurulan asi çadirinda vatandaslara asi yapilmaya baslandi. Vatandaslarin büyük ilgi gösterdigi asi çadiri önünde yogunluk olustu.

Asi vurulmak için çadira gelen Halit Çekerek, “3. asimizi vuruluyoruz, devletimiz, milletimiz sagolsun asilarimizi zamaninda vuruluyoruz. Rabbim onlarin eksikligini hissettirmesin. Insallah biran önce virüs illetinden kurtuluruz” dedi.

Necati Badem de “Ilk asimi vuruldum, herkesin de asilanmasini istiyorum. Asilanma olmadan bu virüsten kurtulamayacagiz. Tez zamanda virüsten kurtulup normal hayatimiza dönmek istiyoruz” seklinde konustu.

Kaynak: İHA