Fadiloglu'ndan Esnafa Asi Uyarisi
Sehitkamil Belediye Baskani Ridvan Fadiloglu, Göllüce Mahallesi sinirlari içerisinde hizmet veren esnafi ziyaret etti. Esnafin talep ve sikintilarini dinleyen Baskan Fadiloglu, asilanmanin önemine vurgu yaparak, asi olmayan esnafin bir an önce asi vurulmasi tavsiyesinde bulundu.

“Sorun ve sikintilarimizi dinledi”
Ziyarete iliskin degerlendirmede bulunan Mehmet Adigüzel, “Baskanimiz, bugün mahallemize geldi. Sorun ve sikintilarimizi dinledi. Allah, kendisinden razi olsun. Ben, 15 senedir Gaziantep’teyim. Baskanimizdan memnunuz. Kendisine tesekkür ediyorum” seklinde konustu.
“Asi olup olmadigimizi sordu”
Ziyaretten duydugu memnuniyeti dile getiren esnaf Mehmet Polat, “Sehitkamil Belediye Baskanimiz Ridvan Fadiloglu, sag olsun bugün bize ziyarette bulundu. Ziyaretinden memnun kaldik. Esnafimizin halini hatirini, asi olup olmadigimizi sordu. Desteklerinden ve çalismalarindan dolayi Baskanimiza tesekkür ediyoruz” diye konustu.
