Denizlispor'da Devir Teslim Töreni Yapildi

Denizlispor Kulübünün olaganüstü genel kurulunda baskanliga seçilen Mehmet Uz görevi devraldi.



Yesil-siyahli kulübün internet sitesinde yer alan açiklamaya göre, dün gerçeklestirilen seçimli olaganüstü genel kurul toplantisi sonrasi Haluk Ulusoy Tesisleri'nde devir teslim töreni yapildi.

Genel kurulda baskanliga seçilen Mehmet Uz, görevi Denizlispor'un eski baskani Ali Çetin'den devraldi.

Uz, hizmetlerinden dolayi Çetin'e tesekkür etti. Çetin de yeni yönetim kuruluna basarilar diledi.

Devir teslim törenine yönetim kurulu üyeleri de katildi.

Kaynak: AA