Mentese Belediye personeli, sivil toplum örgütleri, Kozagaç mahallesi sakinleri ve gönüllülerin de katilimiyla düzenlenen temizlik etkinliginde Mentese Belediye Baskani Bahattin Gümüs’de katilimcilar ile birlikte çevre temizligi yaparak çöp topladi.
Geçtigimiz günlerde büyük bir yangin afetinin yasandigi Kozagaç Mahallesindeki çevre temizligi etkinliginde katilimcilar ile birlikte çöp toplayan Baskan Gümüs, “Yangin sürecinde tüm gücümüzle tüm aktörlerle birlikte yanginin kontrol altina alinmasi için çalistik. Maalesef ki yüzde 80’i orman olan Mentesemizde 10 bin hektarin üzerinde bir alan yandi. Yanginin kontrol altina alinmasinda kirsalda yasayan, bölgeyi taniyan orman köylümüzün de emegi çok büyük. Simdi de Kozagaç Mahallemizde çevre temizligi etkinligi için bir aradayiz. Orman yanginlarinin bir nedeni de, bu alanlara bilinçsizce birakilan çöplerdir. Yeniden bu tarz bir yangin ile karsilasmamak adina ormanlarimizi dogamizi temiz tutmaliyiz. Bu kapsamda bizde çevre temizligi yaparak bölgede birakilan çöpleri topluyoruz. Ormanimizi dogamizi korumak hepimizin temel görevidir” diye konustu.
Yapilan çevre temizliginde 50 büyük boy poset çöp toplandi.