Balikesir’in turistik Burhaniye ilçesinde, sezonun en yogun günleri yasanirken, trafik denetimleri de arttirildi. Trafik Büro Amiri Özgül Reçel’in baskanligindaki ekipler, araçlar ve motosikletler üzerindeki denetimlerini siklastirdi.
Denetimler sirasinda, araç kullanirken emniyet kemeri takilip takilmadigi kontrol edilirken, araç kullanirken cep telefonu kullanilmamasi konusunda da uyarilarda bulunuyorlar. Motosiklet denetimlerinde ise motorun tescili olup olmadigina bakilirken, sürücülerden kask kullanimina dikkat etmeleri isteniyor. Son denetimlerde, kask takmayan, ehliyeti olmayan ve tescili bulunmayan 5 motosiklet sürücüsü hakkinda islem yapilirken, denetimlerin devam edecegi açiklandi.