Osmaniye'de Korona Virüs Denetimi

Osmaniye’de korona virüsle mücadele kapsaminda denetimler devam ediyor.

Osmaniye'de Korona Virüs Denetimi
Saglik Bakanligi’nca açiklanan Covid-19 tablosunda yüzde 66 asilama oraniyla sari renkte gösterilen Osmaniye’de korona virüsle mücadele sürüyor. ‘Dinamik Denetim Modeli” kapsaminda Belediye Baskan Yardimcisi Mehmet Hulusi Akkus, Il Saglik Müdürü Dr. Hasan Öznavruz ve 112 Acil Çagri Merkezi Müdürü Guddusi Arik Atatürk Caddesi boyunca gerçeklestirilen denetimlere katilan Vali Erdinç Yilmaz, ziyaret ettigi esnaf ve vatandaslardan tedbirler konusunda dikkatli olunmasini istedi.

Denetimlerin ardindan açiklama yapan Vali Erdinç Yilmaz, “Denetimlerimizi sürdürüyoruz. Maalesef ilimizde de artis devam ediyor. Bu artisi durdurmamiz için tedbirlere çok daha siki uymamiz ve asilarimizi bir an önce olmamiz gerekiyor. Asilamada, hamdolsun, turuncu renkten sari renge geçtik. Insallah en kisa zamanda mavi renge geçelim. Korona virüsten kurtulmamiz için tedbirleri asla elden birakmamaliyiz ve mutlaka asimizi en kisa zamanda olmaliyiz. 18 yas ve üzerindeki bütün vatandaslarimiz, herhangi bir saglik birimine giderek asilarini yaptirabilirler. Vatandaslarimiz asi yaptirmayi asla ihmal etmesinler” diye konustu.

Kaynak: İHA