Osmaniye'de Korona Virüs Denetimi
Osmaniye’de korona virüsle mücadele kapsaminda denetimler devam ediyor.

Denetimlerin ardindan açiklama yapan Vali Erdinç Yilmaz, “Denetimlerimizi sürdürüyoruz. Maalesef ilimizde de artis devam ediyor. Bu artisi durdurmamiz için tedbirlere çok daha siki uymamiz ve asilarimizi bir an önce olmamiz gerekiyor. Asilamada, hamdolsun, turuncu renkten sari renge geçtik. Insallah en kisa zamanda mavi renge geçelim. Korona virüsten kurtulmamiz için tedbirleri asla elden birakmamaliyiz ve mutlaka asimizi en kisa zamanda olmaliyiz. 18 yas ve üzerindeki bütün vatandaslarimiz, herhangi bir saglik birimine giderek asilarini yaptirabilirler. Vatandaslarimiz asi yaptirmayi asla ihmal etmesinler” diye konustu.
