Kirsehirli Ögrenciler Adana'da
Adana Valisi Süleyman Elben, Kirsehirli ögrencileri kabulünde, "Bizim nazarimizda sadece ziyaretçimiz degil ayni zamanda farkli kültürleri tasima vazifesindeki kültür elçilerimizsiniz" dedi.

Gençlik ve Spor Bakanligi ile Içisleri Bakanliginin ortak yürüttügü “Biz Anadolu’yuz” projesi ile; farkli illerden çocuklar ülkenin farkli sehirlerini ziyaret etme imkanina sahip oluyor. Projeyle, çocuklar arasinda kardeslik ruhunun ve bilincinin gelismesi, milli ve manevi degerlerin paylasilmasi ve gelecek nesillere aktarilmasi, kültürel ve ortak degerlerin paylasilmasi, kardeslik baginin güçlendirilmesi amaçlaniyor.
Ziyaret sirasinda bir açiklamada bulunan Vali Elban, ‘‘Ülkemizin farkli illerinde yasayan degerli ögrencilerimiz bizim nazarimizda sadece ziyaretçimiz degil ayni zamanda farkli kültürleri tasima vazifesindeki kültür elçilerimizdir. Siz degerli ögrencilerimizi ilimizde agirlamaktan memnuniyet duyuyor, hayatinizda basarilar diliyorum” dedi.
Vali Elban sözlerini, “Ögrencilerimizin daha önce hiç gitmedikleri sehirlerde farkli kültürleri, tarihi ve dogal güzellikleri görüp tanimasi farkli illerin kültürel degerlerinin yani sira ortak degerlerin de paylasilmasina vesile olan projede katkisi bulunan herkese tesekkür ediyorum” diyerek bitirdi.
Ögrenciler, kabulü ve ilgisinden dolayi Vali Elban’a tesekkür ederek ziyaretlerini sonlandirdi.
