Avustralya, Sidney'de Karantinayi Uzatti
Avustralya hükümeti, Sidney kentinde yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) Delta varyantina karsi mücadele amaciyla karantinayi uzatti.
BBC'nin haberine göre Sidney'in haziran ayi sonlarinda baslayan evde kalma karari 30 Temmuz'a kadar uzatildi.
Bondi sahili yakinlarinda salginin baslamasindan bu yana yaklasik bin enfeksiyon kaydedildi.
Yeni Güney Galler Basbakani Gladys Berejiklian, 12 Temmuz'da son günlerde gözlenecek vaka sayisinin, kentte 3 haftadir uygulanan sokaga çikma kisitlamasinin uzatilip uzatilmamasini belirleyecegini ifade etmisti.
Berejiklian, vaka sayisinin mümkün oldugunca sifira düsürülmesi gerektigini belirtmisti.
Avustralya'da yil basindan bu yana ilk kez 11 Temmuz'da, yurt disi seyahat geçmisi veya yurt disina çikan biriyle temasi olmayan bir kisinin Kovid-19 nedeniyle hayatini kaybettigi bildirilmisti.
Kaynak: AA
Bondi sahili yakinlarinda salginin baslamasindan bu yana yaklasik bin enfeksiyon kaydedildi.
Yeni Güney Galler Basbakani Gladys Berejiklian, 12 Temmuz'da son günlerde gözlenecek vaka sayisinin, kentte 3 haftadir uygulanan sokaga çikma kisitlamasinin uzatilip uzatilmamasini belirleyecegini ifade etmisti.
Berejiklian, vaka sayisinin mümkün oldugunca sifira düsürülmesi gerektigini belirtmisti.
Avustralya'da yil basindan bu yana ilk kez 11 Temmuz'da, yurt disi seyahat geçmisi veya yurt disina çikan biriyle temasi olmayan bir kisinin Kovid-19 nedeniyle hayatini kaybettigi bildirilmisti.
