Edremit'te Marti Timleri Göreve Basladi

Balikesir’in Edremit ilçesinde turizm sezonunda vatandaslarin yogun olarak bulundugu sahil bandinda devriye hizmetlerinin etkin olmasi amaciyla Edremit Kaymakami Turgay Ünsal’in girisimleriyle Marti Timleri olusturularak görevlerine basladi.

Edremit'te Marti Timleri Göreve Basladi
Marti Timleri hakkinda bilgiler paylasan Kaymakam Ünsal; “ Ilçemizde özellikle yaz döneminde vatandaslarimizin yogun olarak tercih ettigi Akçay, Altinkum sahil seridinde Marti Timleri adini verdigimiz bisikletli polis ekiplerimiz olusturularak görevlerine basladi.

Marti Timlerimiz özellikle turizm sezonunda artan asayis olaylarina hizla müdahale edebilmek, motorlu araçlarin giremedigi yerlerde önleyici güvenlik hizmetinin yani sira olasi suçlarla etkin mücadele edebilmek amaciyla, devriye hizmetleri, asayis olaylari, pandemi ve trafigin düzenlenmesine kadar her olumsuzluga aninda müdahale edecek, gerekli durumlarda cezai islem yapacaklardir. Tüm ekiplerimize görevlerinde kolayliklar diliyorum” dedi.

Kaynak: İHA