Manken Tugçe Aral'a 'Covid' Soku
Türkiye eski güzellerinden manken ve sunucu Tugçe Aral, rahatsizlaninca Bursa’da gittigi özel bir hastanede yaptirdigi Covid-19 testi pozitif çikti. Yapilan testten süphe duyan ünlü manken daha sonra Istanbul’da bir baska hastanede verdigi testinin negatif çikmasi ile rahatlarken, Bursa’daki hastane yetkilileri de testlerin karistigini söyleyerek Aral’dan özür diledi.

Aral, mesajinda, "Kafa dinlemek için Bursa’ya gitmistim ve orada ikinci gün tansiyonum ve nabzim da sikinti oldu. Atesim filanda var. Özel bir hastaneye gidip basvurdum. Delta varyanti vardi ondan tereddüt ettim. Tahlillerimde rahatsizligim farkli oldugu söylendi ama tedbir amaçli covid-19 testi yaptirdim. Ertesi gün testimin sonucu pozitif olarak geldi. Bende sasirdim ve gayet durumumun iyi. Istanbul’a döndüm ve hemen için rahat olsun diye hemen yeniden bir test verdi. Bu sirada Bursa’daki hastane beni arayip bir yanlislik oldugunu ve testimin ‘Negatif’ oldugunu söyleyip özür dilediler. Istanbul’daki testim de negatif çikinca rahatladim” ifadelerine yer verdi.
