(ÖZEL) Yagislar Mantara Bereket, Sofralara Lezzet Getirdi
Kütahya’da bir süredir etkili olan yagislar nedeniyle mantar bereketi yasaniyor.

Mantar toplayanlardan Yilmaz Kocatürk ve Ahmet Erdogmus, bu sene asiri yagislardan dolayi mantar bollugu yasandigini söylediler. Özellikle kuzugöbegi mantarinin çok degerli oldugunu vurgulayan Yilmaz Kocatürk, "Kütahya ormanlarinda yetisen akça, kizilca ve kuzugöbegi mantari lezzetiyle insanlari kendisine çekiyor. Arkadaslarla ormanlik alanda günde 1 kilometre yürüyerek bu mantar türünden yaklasik 2 kilo falan toplayabiliyoruz. Havalar yagisli geçiyor. Biz de firsat buldukça hem piknik yapiyoruz hem de mantar topluyoruz. Beyaz mantarin protein açisindan etten farki yok. Bu sene de bolca mantar toplayip tüketiyoruz" diye konustu.
