Ibadethanelerin Dezenfekte Çalismalari Devam Ediyor
Erzincan Belediyesi korona virüs tedbirleri kapsaminda ibadethanelerde dezenfekte çalismalarina periyodik bir sekilde devam ediyor. Çalismalar kapsaminda Veteriner Isleri Müdürlügü ekipleri tarafindan Erzincan Cem Evi, belediye ekipleri tarafindan dezenfekte edildi.
Korona virüsle mücadele noktasinda basarili bir sinav vermeye devam eden ekipler, normallesme süresince de rehavete kapilmadan planlanan yerleri sürekli olarak temizlemeye ve dezenfekte etmeye devam ediyor. Sehir genelinde bulunan tüm ibadethaneler bu islemden geçirilerek vatandaslarin temiz ve hijyenik alanlarda ibadet etmeleri saglaniyor.