KKTC'de Astrazeneca Aşısının Kullanımı Durduruldu
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Sağlık Bakanı Ünal Üstel, şu ana kadar 22 ülkede kullanımı askıya alınan AstraZeneca aşısının KKTC’de kullanımının durdurulduğunu açıkladı.

Üstel, "Dün akşam 21:00’de Avrupa Birliği’nden (AB) aradılar. (AstraZeneca aşısının kullanımını) durdurmamızı istediler, durdurduk" dedi.
AB’nin Güney Kıbrıs Rum Yönetimi (GKRY) üzerinden gönderdiği AstraZeneca aşısından 2 bin 500’er adet olmak üzere toplam 5 bin aşı, 18 Şubat ve 5 Mart tarihlerinde KKTC’ye ulaşmıştı.
Öte yandan geçtiğimiz hafta sonu GKRY de aşının kullanımının önümüzdeki perşembe gününe kadar askıya alındığını açıklamıştı.
