Vali Ali Çelik, Sigarayı Bırakma Sözü Aldı
Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü, Dünya Sigarayı Bırakma Günü etkinlikleri kapsamında sağlıklı yaşam bilincinin geliştirilmesi, tütün kullanımı ve zararları konusunda farkındalık oluşturmak için doğa yürüyüşü düzenlendi.

Vali Ali Çelik, yürüyüş öncesi AFAD Kütahya İl Müdürü Ahmet Ali Artun, Gümrük Müdürü Alper Mehmet Çevik, UMKE personeli Sibel Tiryaki’ye sigarayı bıraktırdı.
Bir daha sigara içmeme sözünün ardından sigara paketlerini teslim alan Vali Çelik; Artun, Çevik ve Tiryaki’yi verdikleri karardan dolayı tebrik etti.
Sigarayı bırakma iradesini göstereceklerine dair inancını dile getiren Vali Çelik, süreçte destekçi ve takipçi olacağını kaydetti.
