Osmaniye'de Korona Virüs Denetimi
Korona virüs vaka sayilarinin yüksek seyrettigi Osmaniye’de Covid-19 denetimleri Vali Erdinç Yilmaz’in katilimiyla devam ediyor.

Denetimlerinin ardindan açiklama yapan Vali Erdinç Yilmaz, “Osmaniye’miz maalesef korona virüsün en yüksek seyrettigi illerin basinda geliyor. Bu hepimizi çok üzmekte. Inaniyorum ki Osmaniyeli hemserilerimizle birlikte bu kötü durumu bitirecegiz. Bunu yapmamiz için de hep birlikte mücadele etmemiz gerekiyor. Bu mücadeleyi hep birlikte sürdürdügümüzde çok iyi sonuçlar aldigimiz zamanlar oldu. Genelde iyiydik ama su geldigimiz noktada maalesef vaka oraninda en basta olan iliz. Yilginliga düsmeden, bikmadan, usanmadan, bitene kadar mücadelemizi sürdürecegiz. Insallah önümüzdeki süreçte daha iyi, daha güzel sonuçlar alacagimiza inaniyorum. Osmaniyeli hemserilerimize tedbirlere uymalarinin ve asilarini bir an evvel yaptirmalarinin, asi sürecini tamamlamamis olan vatandaslarimizin bu süreci en kisa zamanda tamamlamalarinin bu mücadelede çok önemli oldugunu bir kez daha hatirlatmak istiyorum. 12 yas ve üzerindeki çocuklarimizin asi olmasi egitim ögretimin devami açisindan çok önemlidir. Vatandaslarimizin çocuklarinin asi olmalarini saglamalari bu mücadelede çok önemli” diye konustu.
