Ögrencilere Trafik Güvenligi Egitimi

Kastamonu’nun Inebolu ilçesinde Ilçe Emniyet Müdürlügü ve Ilçe Milli Egitim Müdürlügü is birliginde, ögrencilere yönelik trafik güvenligi egitimi verildi.

Ögrencilere Trafik Güvenligi Egitimi
Inebolu Ilçe Emniyet Müdürlügü Trafik Sube Müdürlügü Trafik ekiplerince, Inebolu Sehit Arif Demirel Anadolu Lisesinde 110 ögrenciye, Ilçe Milli Egitim Müdürlügü is birligi ile Inebolu Atatürk Ortaokulunda 50 ögrenciye, Mehmet Bülent Özyürük Ortaokulunda 80 ögrenciye, Prof. Dr. Fuat Sezgin Anadolu Lisesinde 103 ögrenciye olmak üzere toplam 343 ögrenciye trafik egitimi verildi.

Egitimde, yayalar için güvenli geçis yerleri, yolcu güvenligi, emniyet kemerinin kullaniminin önemi konularinda önemli bilgiler aktarildi.

Ekipler tarafindan ayrica güvenli bir trafik ortaminin olusturulmasinda birer örnek yol kullanicilari trafik dedektifi olarak, kural ihlali yapan sürücüleri yolculari yayalari uyararak, destek vermeleri istendi. Ekipler egitimler sonunda ögrencilere hediye kalem ve el brosürü dagitimi gerçeklestirdi.
Kaynak: İHA