Köy Okuluna Jandarma Eli Degdi
Bilecik’te Kinik Köyü Ilkokulu, jandarma erler tarafindan boyanarak eksikleri tamamlanmaya baslandi.

"Kinik Köyü Ilkokulumuzun siniflarini ve dis cephesini boyama islemini gerçeklestirdi"
Konu hakkinda açiklama yapan Kaymakam Altay, "Kinik Köyümüzde bulunan ilçemizin tek köy okulu olan ilkokul Bilecik 2 . Jandarma Egitim Tugay Komutanligi ile bir proje kapsaminda kardes okul olmustur. Bu proje kapsaminda görevlendirilen jandarma erlerimiz Kinik Köyü Ilkokulumuzun siniflarini ve dis cephesini boyama islemini gerçeklestirdi. Bilecik 2. Jandarma Egitim Tugay Komutani Tuggeneral Vedat Çolak’a ilçemize desteklerinden dolayi tesekkür ediyorum” dedi.
"Okulumuzun diger eksikleri giderilmeye çalisiliyor"
Ilçe Milli Egitim Müdürü Mahmut Ekinci ise, “Bugün günlerden Kinik Köyü Ilkokulu. Kaymakamligimiz isbirligi ile Tugay Komutanligimiz tarafindan kardes okul olarak belirlenen okulumuzun askerlerimiz tarafindan iç boyasi yapildi ve diger eksikleri giderilmeye çalisiliyor. Kinik Köyü Ilkokulumuzda bizler de kardes kurum olarak katki sunmak için okul personelimiz ile birlikte okulumuzun dis görüntüsünü güzellestirme çalismasi yaptik. Emegi geçen herkese tesekkür ediyorum” ifadesinde bulundu.
