Mudanya Atatürk'ü Özlemle Andi

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 83. yil dönümünde Mudanya’da anildi.

Mudanya Atatürk'ü Özlemle Andi
Anma programi, Iskele Meydani’ndaki resmî törenle basladi.

Törene Mudanya Kaymakami Ayhan Terzi, Mudanya Belediye Baskani Hayri Türkyilmaz, ilçe protokolü, siyasî partiler, sivil toplum örgütlerinin temsilcileri ve Mudanyalilar katildi.

Anita çelenklerin sunulmasinin ardindan Atatürk’ün hayata gözlerini yumdugu saat 9’u 5 geçe, sirenler esliginde saygi durusunda bulunuldu, Istiklâl Marsi okundu ve bayraklar yariya indirildi. Törenler, Ugur Mumcu Kültür Merkezi’nde Güzelyali Anadolu Lisesi ögrencilerinin hazirladigi anma programiyla son buldu.
Kaynak: İHA