İçel’de Siber Suçlarla Mücadele Sube Müdürlügü görevlilerince, 3 okulda ’bilinçli ve güvenli internet’ semineri düzenlenerek, ’Siberay’ projesi anlatildi.
İçel Emniyet Müdürlügü Siber Suçlarla Mücadele Sube Müdürlügü görevlilerince düzenlenen seminerlerde, ’güvenli internet ve siber suçlardan korunma yöntemleri’ anlatildi. Seminerde, internetin önemi, getirdigi kolayliklarla birlikte karsilasilan sorunlar, kontrolsüz paylasim çilginliginin sonuçlari, siber zorbalik, internette her bilgiye güvenilmemesi ve en az 3 kaynaktan arastirilmasi gerektigi, sosyal paylasim ve gizlilik ayarlari, sifre güvenligi, profil sayfasinda paylasilmamasi gereken bilgiler, site güvenligi ve internet bagimliligi konularinda bilgilendirme yapildi.
Ekipler, Siberay projesiyle toplumu teknoloji bagimliligi, siber güvenlik, güvenli internet kullanimi gibi konularda bilinçlendirmeyi hedefliyor.