KOBI'lere Dijitallesme Egitimi
Adiyaman Belediyesi Adiyaman Üniversitesi ve Türkiye Is Kurumu Il Müdürlügü’nün katkilariyla açilan Dijital Girisimcilik Okulu sertifika programi yapildi.

Proje ile yeni girisimcilere ve Kobi’lere islerini dijitallestirerek büyütme ve gelistirme imkani saglamak amaçlaniyor.
Adiyaman Üniversitesi Sürekli Egitim Merkezi ve özel çari merkezi is birliginde baslayan Dijital Girisimcilik Egitimi 1 hafta sürecek. Egitimi, Adiyaman. Üniversitesi akademisyenleri verecek.
