Hastanede 'Pembe Kod' Tatbikati
Kütahya Evliya Çelebi Egitim ve Arastirma Hastanesi’nde bebek ve çocuk kaçirma durumlarinda kullanilan “Pembe kod” olaylari için tatbikat gerçeklestirildi.

Hastanelerde yasanabilecek olumsuzluklarin önüne geçebilmek için gerçeklestirilen bu tatbikatlar öncelikle hastalarin ve saglik çalisanlarinin güvenliginin saglanmasini amaçliyor. Hastalarin daha güvenli ortamlarda hizmet görebilmeleri ve acil durumlara hazirlikli olunmasi açisindan büyük önem tasiyan bu çalismalar hasta memnuniyetini de beraberinde getiriyor.
