Başkan Aşgın, Zabıtaların Haftasını Kutladı
Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta teşkilatının 194. kuruluş yıl dönümü nedeniyle zabıta personeliyle bir araya geldi.

Zabıtanın sürekli halkla iç içe olduğunu, her yerde zabıtanın yer aldığını belirten Başkan Aşgın, “Bu anlamda da şuan rahatsızlığı devam eden zabıtadaki arkadaşlarımıza Allah’tan şifa diliyorum. Tekrar 194. kuruluş yıl dönümüzü gönülden tebrik ediyorum. Rabbim ailenizle mutlu huzurlu bir yaşam sizlere nasip etsin. Şehrimizde de bu mutluluk ve huzur devam etsin.” diye konuştu.
Daha sonra Zabıtanın kuruluşunun 194. Yılını nedeniyle hazırlanan pasta kesildi. Programda Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Yağbat da hazır bulundu.
