Eyyübiye'de Çalışmalar Denetleniyor
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, kırsal mahallelerde sürdürülen çalışmaları yerinde inceledi.

Merkez ve kırsal ayırımı yapmadan çalışmalara ara vermeden devam ettiklerini belirten Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, “18 müdürlüğümüz ile bugüne kadar Eyyübiyeli kardeşlerimize hizmet verdik, hizmetkar olduk ve hizmet etmeye devam ediyoruz. Şuanda Akdilek Mahallemizdeyiz. Bu bölge uzun süredir hizmet görmemişti. Muhtarlarımız sağ olsunlar yaklaşık 1 yıldır sabrettiler ve sabırlarının karşılığını 2 gün önce başlayan çalışmalarımız ile verdik. Şuanda şantiyemizi Akdilek Mahallemizden başlattık. Gerçekten samimiyet ile söylüyorum, içtenlikle söylüyorum kırsalda çok güzel hizmet yaptık, çok güzel başarılara imza attık. İnşallah öngörümüz bu kışa yetişmeden bütün kırsaldaki sorunları bir bir çözmüş olacağız. Kırsal mahallelerimizin her birine bir park yapma projemiz var. Artık kırsalımız da modern olacak. Kırsalda yaşayan kardeşlerimiz, analarımız, bacılarımız, dedelerimiz, çocuklarımız hizmetin en güzeline layıktır. Biz de onlara hizmetkar olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kulandı.
