İznik Protokolünden Kan Bağışı
Kızılay İznik Şubesi tarafından düzenlenen kan bağışı kampanyasına İznik Protokolü de kan vererek destek oldu.

Kızılay İznik Şubesi Başkanı Serdar Küçükkoçum konuşmasında “Covid-19 pandemisi ve akabinde ki ramazan ayı dolayısıyla kan seviyeleri minimal seviyeye gelmiş durumda. Bu noktada İznik’te bir hafta boyunca Kızılay Kan Bağışı Tırı halkımızın bağışlarını kabul etti. Bu vesile ile gerek organizasyonun hayata geçmesinde teknik anlamda ve gerekse de kan bağışlarıyla bizlere destek olan Kaymakamımız Bülent Bayraktar’a, Belediye Başkanımız Kağan Mehmet Usta’ya, Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın’a ve çok değerli İznik halkımıza teşekkür ediyoruz. Kan acil değil sürekli bir ihtiyaçtır” dedi.
Ayrıca Dünya Şampiyonu Milli Güreşçi İznikli Enes Uslu da kan bağışı kampanyasına destek oldu.2 Haziran da İznik Devlet Hastanesi bahçesinde başlayan kan bağışı kampanyası 5 Haziran da İznik Dörtyol meydanında sona erecek. Kampanya da 400 ünite kan bağışı hedefleniyor.
