Haşereyle Mücadeleye Yakın Takip
Manisa Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Daire Başkanı Uğur Başkal, Akhisar, Gölmarmara ve Salihli ilçelerini ziyaret ederek haşere ile mücadele çalışmalarını yerinde inceledi.

Çalışmalar devam edecek
İlçe ziyaretleri hakkında bilgiler veren Sağlık İşleri Daire Başkanı Uğur Başkal, "Pandemi sürecinde halkımızın sağlığının korunması amacıyla Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Cengiz Ergün’ün talimatlarıyla gerekli olan uygulamaları yoğun bir programla gerçekleştirdik. Bunun yanı sıra yaz mevsimi yaklaşırken, halkımızın yaşamlarını daha sağlıklı bir şekilde sürdürmeleri için karasinek ve sivrisinek mücadelesini hızlandırdık. Geçmiş dönemde ilçelerde yaşanan sıkıntılar ve çözümleri hakkında istişarelerde bulunduk. Ekiplerimizle birlikte karasinek ve sivrisinek üreme yerleri olan açık alan ilaçlamalarına katıldık. Halkımızın sağlığı için ilaçlama çalışmalarına devam edeceğiz." diye konuştu.
