Büyükçekmece'de Riskli Binaların Yıkımı Devam Ediyor
Büyükçekmece Belediyesi, ilçe genelinde riskli bulunan binaları tespitinin ardından yıkımlarını gerçekleştirmeye devam ediyor.

“Onlar bizi yıkmadan biz onları yıkmaya devam ediyoruz”
Çalışmalar hakkında bilgi veren Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün, “Covid-19’la mücadelemiz devam ediyor. Mücadele ederken, Büyükçekmece’de depremle yatıp depremle kalkıyoruz. En son Bingöl’de 5.7 büyüklüğündeki deprem bizi tekrardan çok ürkütmüştür. 1999 Marmara Depremini yaşayan bir belediye başkanıyım. Ve rüyalarıma giriyor. Sabahlara kadar ilçemizde hangi bina çürük, hangisini yıkabiliriz endişesiyle yatıp kalkıyoruz. Çok şükür 1999’da yaşanan büyük değişimle şehrimizin yüzde 75’ten fazlasını dönüştürdük. Onlar bizi yıkmadan biz onları yıkmaya devam ediyoruz. İstanbul için en büyük sorun korona virüsü değildir. İstanbul için büyük sorun depremlerdir" dedi.
