Sümbül Vadisi Öksüz Kaldı
Kahramanmaraş’ta her yıl yerli ve yabancı turistleri ağırlayan Sümbül Vadisi, korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle bu yıl öksüz kaldı.

Kokusuyla ziyaretçilerini mest eden sümbül çiçekleri, 3 aylık ömürlerinde bulundukları bölgeye onlarca turist çekiyor.
Korona virüs nedeniyle bu yıl Sümbül Vadisi’ne az sayıda insan geldiğini belirten bölge sakinleri, Çukurhisar Vadisi’nin salgın sonrası eski yoğunluğuna ulaşacağını söylediler.
