Dubai'de Maaşını Almayan İşçilerden Protesto
Dubai’de 3 aydır maaşını alamayan işçiler, çalıştıkları şirketi protesto etti.

Ülkede korona virüse karşı tedbirler kapsamında protestolar dahil olmak üzere toplanmalar yasaklanmıştı.
Dubai’de 3 aydır maaşını alamayan işçiler, çalıştıkları şirketi protesto etti.
