Asırlık Konser
Ordu’nun il oluşunun 100. yılında ilk kez bir belediye orkestrası tarafından Tasavvuf Musikisi Konseri verildi. Ordu Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarından binlerce kişi canlı olarak izledi.

Ordu tarihinde bir ilk
1940’lı yılların başında Ordu Belediyesi tarafından kurulan bando takımı, ekibin emekli olmasından dolayı dağıldı. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler’in göreve gelmesiyle birlikte, geliştirilerek yepyeni bir kimlik ile “Ordu Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası” adı altında tekrardan kuruldu. İlk konserini 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda gerçekleştiren Ordu Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası, kısa sürede 12. konserine imza attı. Gerçekleştirilen Tasavvuf Musukisi Konseri, Ordu’nun il oluşundan bu yana, bir belediye ekibi tarafından verilen ilk konser oldu.
