Sokak Hayvanları Sahipsiz Kalmadı
Osmangazi Belediyesi, korona virüs salgını sebebiyle yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarına şefkat eli uzatıyor. Belediye ekipleri, Uludağ yolunda aç kalan can dostlar için kuru mama ve su kapları bıraktı.

İnsanlar kadar sahipsiz sokak hayvanlarının da yaşamlarını kolaylaştırmak için mücadele ettiklerini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, “Korona virüse karşı her alanda tedbir alıyoruz. Dolayısıyla sokak hayvanlarımızı unutmuyoruz. Ekiplerimiz, Osmangazi’nin birçok noktasına düzenli olarak yiyecek ve su bırakarak sahipsiz hayvanları besliyor. Vatandaşlarımız evlerinden çıkmasın. Bizler, dünyadaki tüm canlılara yönelik sorumluluğumuzun olduğunun farkındayız. Can dostlarımız bize emanet” dedi.
