İtfaiye Ekipleri Okullarda Tatbikata Devam Ediyor
Adıyaman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri okullarda yangın ve deprem tatbikatı yapıyor.

İtfaiye ekipleri yangının çıkış sebepleri, yangına müdahale şekli, deprem esnası ve sonrasında yapılması gerekenler konularında öğrencileri bilgilendirdi.
Okul idarecileri, gerçekleştirilen tatbikatların hem öğrenciler için hem de eğitim kurumu çalışanları için çok faydalı olduğunu dile getirdi.
