Virüs Yok Olana Kadar Dezenfeksiyona Devam
Osmangazi Belediyesi korona virüs salgınına karşı ilçe genelindeki dezenfeksiyon ve temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Başkan Mustafa Dündar, salgının tamamen ortadan kalkmasına kadar çalışmalara devam edeceklerini söyledi.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar’ın da yakından takip ettiği dezenfekte çalışmaları, bilhassa vatandaşların sık kullandığı alanlarda ve olası salgının bulaşabileceği toplu yaşam alanlarında yürütülüyor. Osmangazi Belediyesi’nin hizmet noktaları, okul, eczahane, sağlık ocağı, pazar alanları, kültür merkezleri, spor tesisleri, kütüphaneler ve semt merkezleri, düzenli olarak dezenfekte ediliyor.
