Başkan Çopuroğlu Mazbatasını Aldı
AK Parti Kayseri İl Başkanı Şaban Çopuroğlu, mazbatasını aldı. Başkan Çopuroğlu; "Eskisinden daha güçlüyüz, inşallah bundan sonraki süreçte de daha güçlü olarak devam edeceğiz" dedi.

Kendi içerisinde diyalog içerisinde, herhangi bir olumsuzluğa rastlamadan 16 ilçemizin kongresini yapmış olmak, sonrasında da il kongremizi yapmış olmaktan dolayı mutluyuz. Çünkü bir ekibiz, büyük bir aileyiz. Bu aile içerisinde tüm belediye başkanlarımız, milletvekillerimiz, ilçe başkanlarımız ve il yönetimimiz ciddi manada gayret gösterdi. Allah da nasip etti, bugün mazbatamızı almış bulunuyoruz. Tabi mazbatanın öncesi, sonrası diye bir ayrım yok. Cumhurbaşkanımızın talimatıyla bu göreve geldik, bundan sonra da aynı talimat çerçevesinde çalışacağız. Elimizden geldiği kadar da gayret edeceğiz. Biliyorsunuz kongrelerde bir değişiklik oluyor. Biz, bundan önceki il yönetimimizle ciddi manada uyumlu, herhangi bir arkadaşımızla olumsuz bir şey yaşamadan bugünlere kadar gelmiştik. Genel merkezimizin talimatları çerçevesinde 17 arkadaşımızla farklı görevlerde değerlendirmek suretiyle yolumuza devam ediyoruz. Mevcut arkadaşlarımızla devam ederken, görev değişen arkadaşlarımızdan bir şikayetimiz olduğu için değil, sürekli değişim içinde olmamızın bizi daha diri kılacağı için yapıyoruz. Genel merkezimizle istişareli bir şekilde yapıyoruz. Bu günkü yönetimimiz oluşmuş oldu. Eskisinden daha güçlüyüz, inşallah bundan sonraki süreçte de daha güçlü olarak devam edeceğiz" dedi.
