Başkan Vidinlioğlu Tedavi Altına Alındı
Kastamonu Belediye Başkanı Rahmi Galip Vidinlioğlu, karın ağrısı şikâyeti nedeniyle müracaat ettiği özel hastanede tedavi altına alındı.

Ayrıca belediye personellerinden bazılarında test sonucunun pozitif çıkması ile ilgili de yapılan açıklamada, “Diğer taraftan Kastamonu Belediyesi Hizmet Binası’nda görev yapan KASKİ personellerimizden bir çalışma arkadaşımızda Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Arkadaşımızın durumu iyidir ve evinde karantinadadır. Bu duruma bağlı olarak 7 çalışma arkadaşımız ise tedbir amaçlı evlerinde karantinaya alınmıştır” denildi.
