Ardahan'da Covid-19 Denetimleri
Ardahan’da korona virüs (Covid-19) önlemleri kapsamında Küçük Sanayi Sitesi’nde işletme ile personele yönelik denetimler gerçekleştirildi.

Denetimlerin hafta sonuna kadar süreceğini belirten Vali Öner, "Amacımız en kısa sürede normal hayatımıza dönmek. Çok ciddi emek veren personellerimiz var. Emek verenler ve onlara destek olanlara teşekkür ediyorum. Çünkü bu salgınla başka türlü baş edemeyiz. Bu ancak hep birlikte mücadelemizle mümkün olacak" dedi.
Vali Öner, en kısa sürede normal hayata dönmek için söz konusu çalışmaların yapıldığını belirterek, esnafı salgına karşı bilgilendirdi ve uyarılarda bulundu.
