Abdullah Ağar koronavirüse yakalandı!
Güvenlik konularında yaptığı yorumlarla bilinen Abdullah Ağar, koronavirüse yakalandı. Ağar haberi, "PKK'lılar, FETÖ'cüler, din baronları ve çekemeyenlerin sevinsin" notuyla duyurdu.

Abdullah Ağar paylaşımında, 'Şimdi YPG/PKK'lılar, FETÖ'cüler, Dini, Devleti ve Dindarı İstismar Eden Din Baronları, Haset Edenler, Çekemeyenler filan SEVİNECEKLER, ama ne yapayım, biraz da onlar sevinsinler. POZİTİFİM. Ben Korona'nın kitabını yazmışım. O da beni kendi kitabına yazmış. Dostluk işte! ' ifadelerini kullandı.
Ağar sağlık durumuyla ilgili de 'Dün silkeledi, sarstı biraz. Ama şükür, bugün daha iyiyim' notunu düştü.
