Simav Belediyesinden 750 Kişilik İftar
Kütahya’nın Simav ilçesinde, Belediye Başkanlığı tarafından Ramazan ayının ilk iftarı verildi.

Biçer “Bir asırlık iftar hayrı geleneğimizi bu yıl da sürdüreceğiz. İftar soframız herkese açık. Allah’a şükürler olsun ilk iftarımızın bereketiyle birlik ve beraberliğimizi güçlendiriyoruz. Bu mübarek ayda, birçok vatandaşımızın burada buluşmasına vesile oluyoruz. Ramazan ayını idrak ederek, bayramına kavuşmayı Allah hepimize sağlıklı olarak nasip etsin inşallah” diye konuştu.
