Okulda 'Baykuş' Sürprizi
Ordu’nun Fatsa ilçesinde Mesleki Teknik Anadolu Lisesine giren bir baykuş, görevliler tarafından doğaya salınmak üzere İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.

Güvenlik görevlisi Derya Seniz, baykuşu görünce heyecanlandıklarını belirterek, "Baykuş sınıfa açık kalan bir pencereden girmiş. Görünce biz de şaşırdık. Hem öğretmenler hem de öğrenciler de baykuşu görünce çok sevdiler. Baykuşu doğaya salınmak üzere yetkililere teslim ettik" dedi.
