Daday Devlet Hastanesi’nde ’
Hastane Afet Planı’ kapsamında düzenlenen ve
Daday Belediye’sinin katkılarıyla gerçekleşen tatbikata,
Daday Devlet Hastanesi Başhekimi ve
Hastane Afet Planı Başkanı Uz. Dr. Atakan Torun ve
Hastane Müdürü İlhan Arslan koordinasyonunda gelen yangın ihbarı üzerinden yapılan tatbikatta senaryo gereği hastanenin bahçesinde yangın çıktı.
Hastane personelleri tarafından çıkan yangına yangın söndürme tüpleriyle müdahale edildi. Daha sonra kısa bir sürede itfaiye ekipleri olay yerine geldi.
Hastane çatı katında kalan hastalar itfaiye ekipleri tarafından merdivenli arazöz yardımıyla kurtarıldı. Sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan hasta ve yangınzedeler, yapılan ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. Yapılan
tatbikat gerçeğini aratmazken
hastane yönetimi,
Daday Belediyesi İtfaiye ekiplerine teşekkür ettiler.